czwartek, 13 września 2012

Hey ... <3
Sorki że tak długo nie pisałam ale nie miałam czasu. Zaczęła się już szkoła niestety.. nie mam tak bardzo ciężkich lekcji... ale są. W szkole siedzę z koleżanką Pauliną, ale czasami też z Olą. Mam swoją paczkę w szkole a wy ? W skład wchodzą Ada (<3) Ola (<3) Edi (:D) i Paula (<3)
Niestety nie przyjaźnie się już z moją byłą "przyjaciółkom " Natalią. Przyjaźniłyśmy sie aż ponad 3 lata... ale uznałam że to już koniec.. Dzisiaj była pierwsza wywiadówka.. jakoś przeżyłam... nie mam na razie jeszcze żadnej uwagi ale zobaczymy co czas przyniesie... mhm.. o czym mam jeszcze napisać nie mam weny... chciała bym jakoś rozgłośnić swój blog ale nie wiem jak... :) Kończę już oto nutka na dziś za chwile dodam post z moją top listą oto nutka na dziś : "Winny" Liber ft. Mateusz Mijal


Paa :****

3 komentarze:

  1. wymysl cos swojego. A nie tylko zjdzdzasz z innych blogow.

    OdpowiedzUsuń
  2. naucz sie pisac !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a co ja niby zjeżdżam z twojego nic bo mi sie nie podoba...

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy miły wpis.