czwartek, 23 sierpnia 2012

Rawa :0

Siemka !
Przepraszam za to, że tak późno piszę, ale dopiero wróciłam z Manu:)
Patrząc na tytuł postu możemy wywnioskować, że dzisiaj pokażę Wam miejsce, w którym obecnie przebywam. Rawa jest pięknym miastem, dlatego staram się będąc tutaj wykorzystać ten czas jak najlepiej. Spacerując wspólnie z kuzynką i jej znajomymi zrobiłam kilka fotek.

Park







Kiedy byłyśmy na zakupach w Biedronce dopadłam ostatni breloczek do kolekcji Orbit:D


 
Wiewiórka nad zalewem


Kaczki, które wcale się nas nie bały i podchodziły baardzo blisko!

Na koniec ja:)

Beng, beng!
PS Zdjęcia robiłam sama :))

3 komentarze:

  1. śliczne fotki a w sprawie komentarza usunelam ten blog tusia-world.blogspot.com
    a teraz mam 2 nowe blogi linki :
    tusia22210.blogspot.com
    tusia222.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale przepiękne zdjęcia! Super jakośc:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy miły wpis.