niedziela, 19 sierpnia 2012

Siema.
Dzisiaj jest mój 2 post. Nie wiem o czym pisać. W następnym poście opiszę moich znajomych. Zrobiła bym to dzisiaj ale zaraz jadę do cioci i wujka. Mam nadzieje, że podoba się wam mój blog.
Wczoraj byłam na małych zakupach. Kupiłam sobie książki, zeszyty prawie cało wyprawkę szkolną i buty.  A wy macie już wszystko kupione do szkoły ?
Byliście gdzieś na wakacjach ? Ja tak. Byłam na Słowacji z Zespołem Pieśni i Tańca Lubochnianie (należę do niego) potem byłam  Nad morzem i w górach. Było SUPER szczegulnię na Słowacji.
Kończę bo muszę się iść szykować. Nutka na dziś. bardzo lubię tą piosenkę. Oto ona :

Lecę pa :***********

3 komentarze:

  1. Spodobał mi sie ten teledysk ! ;D
    Ogólnie blog fajny, dzięki za odwiedziny, zapraszam ponownie. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niestety na wakacjach nigdzie nie wyjeżdżałam :(

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy miły wpis.